Deep Organizationd branding מיתוג ארגונים ומדינות
מודל DOB מאפשר לראשונה מיתוג עומק כולל פנימי וחיצוני למדינה - פעילות ארוכת טווח ומקיפה, אשר משלבת בין העצמה פנימית של כלל מעגלי האוכלוסייה אשר החינוך במרכזה, ובין המעגל החיצוני לתחומים של קשרי חוץ , תיירות, , תדמית בעולם בכלל ועוד.
מודל המעגלי פועל בכל אחד מהתחומים תוך חיבור והיזון ביניהם, וזאת מתוך ההבנה שפעילות בתחום אחד אינה יכולה להוות גורם בעל השפע מקיפה על המיצוב הפנימי והחיצוני.
פעילות המיזם אמורה להביא למסלול מחבר של כל מרכיבי המדינה והארגון כאשר הוא נחשף לפעילות המיתוג בדרך טבעית כחלק מתהליך ופעילות ולא כפעילות "פרסומית" .
"הלב הלאומי " אמור להיות "מותג – על" לחיזוק הזהות וההזדהות עם מדינה בכלל כאשר יתרונו הגדול בהתאמתו למגזרים שונים ומגוונים . "הלב הלאומי " מדגיש מצד אחד את מכלול הערכים הגלומים במשמעות הלב - ערכים אוניברסליים של כבוד לכל אדם, שוויון, חתירה לשלום וחירות.
בתוך המודל הכולל פיתוח תת מודל ל"מיתוג חינוכי" המגדיר זהות מוסדות חינוך בהקשר הערכי .
המעגלים הבסיסיים לפעילות הינם מדינה, איזור או יישוב ומוסד ועד לרמת הפרט.
מתוך המודל נגזר מיזם "הלב הישראלי" - הייחודי בפעילות המיתוג בכך שאינו פועל באמצעות הממסד בלבד אלא משלב את כלל המעגלים בפעילות- מגזר כלכלי, התנדבותי, חינוכי, רשויות מקומיות, ועוד, וזאת מתוך האפשרות של כל אחד "להתחבר" ללב הלאומי ולפתח את "הלב " שלו.
המיזם ייחודי עוד בכך שהוא בצד פיתוח מודל "תיאורטי" למיתוג , הוא הפיק הלכה למעשה פעילות ומוצרי מיתוג רשומים , פעולות, מערכי שיעור ועוד אשר נותנים כלי אמיתי לעבודה בכל מעגל אליו פונים.
עוד על המודל באתר www.israelinfo.org